måndag 8 mars 2010

Vajer till mycket


En vajer av något slag är användbar till mycket. I julas hängde ett snöre med träkulor pyntad med julkulor ovanför TV:n. Nu hänger en gummibandsvajer med klämmor från Granit där istället. Dock inte pyntad med någon direkt eftertanke, då vårt hem verkligen inte varit prioriterat senaste månaderna. Men om en och en halv månad så flyttar vi till nya lägenheten, då ska det bli piff och puff så det står härliga till! :) Tapeter, tavelvägg och målning av nyfyndad (dock ej hämtad) pinnsoffa står då på schemat. Längtar! :)

6 kommentarer:

  1. Tack för tipset gällande vajern. Har själv en från Granit liggande i gömmorna som aldrig kommit upp. Åh så spännande med en flytt. Är själv jättesugen på att flytta och få möjlighet att förverkliga några av alla de idéer som trängs i mitt huvud. Och du.. jag gillade verkligen era inspirationsbilder ni tog till shoppen!!! Superfina!!!

    SvaraRadera
  2. Det er fint med en wirer, hvor man kan skifte pynten ud eftersom det passer. Vi bruger det til julekort, men jeg kunne godt tænke mig, at hænge flere op. Ha en fin tirsdag.

    SvaraRadera
  3. Hej, vilken fin blogg du har och supersöta posters. Välkommen till min blogg
    www.katrinb.se

    det jag som gjort den mentala radion...
    katrin

    SvaraRadera
  4. Enkelt, relaxat och fint. :-)

    SvaraRadera
  5. Åhhh, vad AVIS jag är!! Vill ju med ha en Pinnsoffa. :(( :) Men glad för din skull...såklart!

    Trevlig kväll på dig å familjen!
    Kram Malin I&D

    SvaraRadera